Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 11:20:23 +0200

Tere!

Viru-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/02125 
aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Metsavälja küla, 17117 
Pada-Sonda tee // Kalda // Kassamäe // Mäe // Sonda metskond 149 // 
Vahimihkli // Samma küla, Kivimäe // Liiviku // Manni // Prüningi // Sonda 
metskond 144 // Sonda metskond 147 // Sämi maastikukaitseala 1 // Sämi 
maastikukaitseala 2 // Vahemetsa (Rakvere-Kiviõli Telia valguskaabel) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26916037>  (menetlus nr: 
418616), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (SVEN OTSMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister